Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- D. Kērkpatrika koncepcija par novērtējuma četriem līmeņiem devusi lielu ieguldījumu novērtējuma jomas attīstībā.
- 2. līmenī mācību rezultātu jeb zināšanu izmaiņu konstatēšanai metožu izvēle nav tik vienkārša, tādēļ D. Kērkpatrika piedāvā izmantot kontrolgrupas dizainu, pirms–pēc mērījumus, anketēšanu, mācību testus.
- Šajā attēlā labi vizualizēta D. Kērkpatrika iecere par visu novērtējuma līmeņu sasaisti un savstarpējo atkarību, tajā pašā laikā katram līmenim piemērojama atšķirīga metodika, tādēļ iespējams runāt par zināmu katra līmeņa “ metodisko autonomiju”, kas attēlā akcentēta, katru novērtējuma ķēdes posmu iekrāsojot citā krāsā.